Ambitious PR and marketing student looking for internship

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums JOBB! Jag söker jobb! Ambitious PR and marketing student looking for internship

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Hedvig Algotsson
    Participant

Hej!
    Jag heter Hedvig Algotsson och är en 23 åring som läser media och kommunikationvetenskap på Göteborgs Universitet. Jag har tidigare bott i England i 2.5 år och trivs fantastiskt bra, därför vill jag I vår göra min praktik i London. Den här sidan kändes som precis rätt ställe att höra om det är någon som antingen har /jobbar på/känner till ett företag eller organisation som är intresserad av att ta emot en ambitiös PR, marketing & communications intern.

Jag har arbetserfarenhet av digital marketing och customer service m.m. För vidare detaljer pma mig på facebook eller mejla mig på hedvig.algotsson@gmail .com så kan jag skicka cv och cover letter, ni kan också kolla in min linkedIn: https://www.linkedin.com/profile/view?id=227094623.

All information is available in English, my CV, cover letter, linkedIn and website are all written in English (just thought Swedish would be appropriate considering I’m posting this on London Swedes).

P.S möjligheter i andra ställen i England välkomnas också!

Med Vänliga Hälsningar
    / Hedvig

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.