Aupair/mothershelp/live in nanny

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums JOBB! Jag söker jobb! Aupair/mothershelp/live in nanny

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    jeen91
    Participant

Hej! 😀
    Jag är en tjej på 20 år som söker jobb som Aupair/mothershelp/live in nanny i London. Har inget jobb i Sverige så jag kan börja snarast möjligt.
    Just nu bor jag med min mamma i en liten stad som heter Uddevalla.
    Som person är jag mycket ansvarsfull, utåtriktad, självständig och social. Jag anpassar mig snabbt i nya miljöer och jag är inte rädd att ta kontakt med nya människor.
    Jag har egentligen inte så jätte mycket erfarenhet med barn (Min enda erfarenhet är att arbeta på dagis och vara barnvakt), men jag ser inte detta som ett stort hinder, för att jag är van vid stress och att ha många bollar i luften samtidigt.
    Jag tycker verkligen om barn , annars skulle jag aldrig ha sökt som en AuPair!
    Jag har småkusiner som jag träffar hela tiden, och jag älskar att leka med dem och hjälpa till vid måltider, ect. Jag har också en lillebror som heter Marcus, han är 11 år gammal!

Om du har några frågor, fråga bara!

Med vänlig hälsning
    jennifer Spetsmark

Mail: Jeen.91@hotmail.com

Hi! 😀

My name is Jennifer Spetsmark and I’m 20 years old, turning 21 in January! Right now I live with my mom in a small city called Uddevalla.
    As a person I’m very responsible, outgoing, independent and social. I adapt myself quickly in new environments and I’m not afarid to make contact with new people.
    I don’t really have that much experince working with children (My only experience is working in a daycare center and babysitting), but I don’t see that as a big obstacle, beacause I’m used to stress and I don’t panic over nothing.
    I really care for children, otherwise I never would have tried out as an AuPair!
    I have little cousins that I meet all the time, and I love to play with them and help out at feeding time, ect. I also have a littlebrother called Marcus, he is 11 years old!

If you have any questions, just ask!

Yours sincerely,
    Jennifer Spetsmark

Email: Jeen.91@hotmail.com

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.