Behöver du barnpassning kvällar, helger och ibland heldagar?

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums JOBB! Jag söker jobb! Behöver du barnpassning kvällar, helger och ibland heldagar?

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    londonlisa
    Member

Jag heter Lisa och är 24 år. Jag är tillbaka i England för andra gång. Första gången var jag au pair, nu ska jag plugga business på University of Westminster.

Jag söker nu ett jobb som barnvakt på kvällar och helger framförallt. Eftersom mitt schema är väldigt varierat kan jag ganska ofta även jobba på dagtid och ibland även heldagar.

Jag har stor erfarenhet av att jobba med barn från spädbarn upp till tonåringar. Hemma i Sverige har jag jobbat som ridlärare de senast 3 åren. Jag har genom hästsporten gått bl.a ungdomsedarutbildning och ridledarutbildning. På mitt senast jobb var jag ansvarig instruktör för alla barn och ungdomar. Jag har även jobbat på ridläger under 6 somrar med elever från 6 år och uppåt. Jag har alltså en väldigt bred barnerfarenhet.

Jag tycker om att göra saker med barn som t.ex gå till parken, gå på museum, baka eller hitta på något annats.

Referenser från min au pair familj fås vid förfrågan.

Låter det intressant hör mer än gärna av er på:
    sofia.andersson@my.westminster.ac.uk

Tack på förhand!

sannacooper
    Member

Hejsan,
    Försökte maila dig men fick felmeddelande. Vänligen hör av dig ang ev jobb, vi har en 1,5 åring & letar barnvakt.
    Maila på sannabendz@hotmail.com.

Mvh Sanna

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.