Boende sökes from september

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    londonlisa
    Member

I september börjar jag plugga på University of Westminster och söker då boende.
    Jag är sådär lagom av allt, kan lika gärna ta det lungt som kör hårt en hel natt. Anpassningsbar helt enkelt. Tycker om att ha det fräscht omkring mig.
    Har inga större krav på boendet, mer än att det är en rimlig hyra i förhållande till vad man får.

Kan berätta massa om mig om någon har något aktuellt. Är regelbundet i England, så att träffas är inga problem.

sanna
    Member

Hejsan.

Vi är två tjejer som också söker boende/roommates från och med september.
    Vi är 21 och 22 år gamla.

Om du är intresserad kan du ju mejla mig på; sanna.dahlsson@hotmail.com

/ Sanna & Emmelie

Hej,
    Det gör jag med!
    Jag ska plugga en termin (sept-dec) på Buckinghamshire och letar efter en flatshare.
    Hur länge ska ni stanna?
    Hör gärna av er 🙂 (Nilson.l@spray.se)

Mvh/ Linnéa!

jillcaroline
    Member

Hejhej!

Precis som er andra så söker jag någon att dela ett boende med från och med september. Har bott i Greenwich i sydöstra London ett halvår lite drygt nu, och jag älskar det – men till hösten vill jag testa något nytt. Som det ser ut kommer jag dock förhoppningsvis jobba här ute i Greenwich/Lewisham, så kollar för tillfället på lägenheter i framförallt östra och centrala delarna av London.

Hör väldigt gärna av er! 🙂
    jill.caroline@hotmail.com

MVH Caroline

londonlisa
    Member

Ska stanna iallafall 3 år, plugga på University of Westminster

Har någon av er boende redan eller är det kolla runt tillsammans som gäller?

linnand
    Member

Hej,

Jag har i och för sig inget rum att erbjuda men tyckte att det var lite roligt att vi ska läsa på samma universitet i höst (Westminster) Vad ska du läsa för något?
    Jag är också i behov av boende från och med september och skulle gärna vilja hitta ett kollektiv. Om ni har tänkt söka boende tillsammans och söker efter ännu en att dela med så maila gärna mig 🙂
    linn.and@hotmail.com
    Mvh,
    Linn

Anna
    Member

Hej tjejer!

Jag ska också komma tillbaka till stan i September för att plugga. Vill gärna dela med några trevliga prickar. =) Vore kul att hitta en fin och rolig flatshare med andra studenter. Jag ska stanna i minst 2 år.

maila gärna: acojala@mail.com

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.