Extrajobb barnvakt/ Extra part time babysitter

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums JOBB! Jag söker jobb! Extrajobb barnvakt/ Extra part time babysitter

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    aforslund
    Participant

(in english below)
    Hej!

Jag letar lite efter ett extrajobb som barnvakt (och/eller hundvakt), någon som kanske vill ha en kväll/dag lite då och då för sig själv/själva?

Jag är 20 år gammal, fyller 21 i augusti. Har bott här sen slutet av oktober och håller just nu på att byta jobb så då skadar det inte med lite extra pengar i fickan. Jag har 5 syskonbarn mellan åldrarna 5 mån – 9 år, så är väldigt van vid barn. Har varit barnvakt kontinuerligt sedan jag var 11.5 🙂 Har på senaste tiden kommit på mig själv med att vara väldigt barnkär då jag saknar mina älskade syskonbarn väldigt mycket! Är en positiv och glad tjej som gillar hästar (och katter). Barn brukar ofta gilla mig, och har fått höra flera gånger att jag är väldigt bra med dom. Bor för närvarande i Palmers Green men är väldigt flexibel!

Så letar du efter någon lite då och då så är jag the woman for you! Hör gärna av dig om du vill veta mer!

agnes.forslund@hotmail.com
    hälsningar Agnes

I am looking for an extra part time job as a babysitter (and/or dogkeeper). Maybe you just want some time alone and a paus from time to time?

I am a 20 year old girl, and I moved here in late october. I am currently about to switch job. I am a very experienced babysitter as I have 5 nieces and nephews in between the ages of 5 months and 9 years. I am a very positive and happy girl who like horses (and cats). Lately I’ve been noticing that I am very keen of children, as I miss my family a lot. Kids tend to like me, and I’ve been told that I am very good with them. I am currently living in Palmers Green but I am very flexible!

So if you are looking for someone from time to time, then I’m the girl for you! If you want to know more, please email me!It’s agnes.forslund@hotmail.com

Kind regards
    Agnes

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.