Nanny med eng+sve förskolebakgrund söker familj (Hammersmith med omnejd)
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 5 years, 3 months ago by .
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › JOBB! › Jag söker jobb! › Nanny med eng+sve förskolebakgrund söker familj (Hammersmith med omnejd)
Hej alla!
Jag är en svensk tjej som söker en heltidstjänst som liveout-nanny för barn från 1 år och uppåt, fram till september eller eventuellt längre. Jag bor i Hammersmith, med promenadavstånd till District, Piccadilly, Hammersmith & City, Circle och Central Line, samt Overground. Jag har manuellt körkort, enhanced DBS och svenskt polisregisterutdrag från 2016.
Tidigare har jag jobbat på förskolor både i Sverige och London. Jag har erfarenhet av åldrarna 6 månader till 6 år. Min engelska är extremt bra, och jag talar god franska. Vad gäller äldre barn har jag varit studiecoach (matematik och fysik) för nionde klass t.o.m. sista året på gymnasiet. Nyligen har jag skrivit klart min kandidatuppsats i biologi, och jag har läst matematik på Stockholms universitet i 1.5 år (90 hp) som del av masterprogrammet ”ämneslärare för gymnasiet (biologi och matematik)”. Om ditt barn är i den åldern att han/hon har läxor, kommer jag därmed garanterat kunna vara till hjälp. Därutöver har jag arbetat med vilda fåglar och tagit emot barngrupper som fått lära sig om fåglars utseenden och vanor, och hur vi ringmärker dem. Jag har alltså erfarenhet av att ensam undervisa större barngrupper utomhus, och jag fick mycket positiv feedback från både besökare och arbetsgivare.
Som person är jag varm, lekfull, kreativ och har hög arbetsmoral. Jag älskar att sjunga och har en bred repertoar av barnsånger på engelska, svenska och franska. Ibland har jag hittat på egna texter, i pedagogiskt syfte eller bara för skojs skull.
Jag ser ett nannyjobb som en chans att få ägna all min kraft och uppmärksamhet åt ett eller ett fåtal barn, och följa deras utveckling. Under min tid på den engelska förskolan genomgick jag träningarna ”EYFS: The Basics” och ”Health and Safety Awareness”. Jag har viss erfarenhet av montessoriverksamhet.
Om din familj söker en erfaren, varm, kunnig och hårt arbetande nanny, hör gärna av dig på
så skickar jag över mitt CV.
Vänliga hälsningar
Helena
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Where to buy London’s best semla 2023!
JOB: Sales Associate at HÄSTENS- London
JOB: Store staff to Lindex, Westfields
Media – och kommunikationsansvarig till svenska ambassaden
JOB: Financial Controller at Goodwille
JOB: Associate Director London
JOB in London: Sales Development Rep
JOB: Marketing Executive at Goodwille
10 jobb du kan sköta på distans
Jobba i London och Storbritannien
Bli Au pair i London eller Storbritannien
Läxhjälp online med studiecoach från ledande universitet
Egenföretagare i Storbritannien
Gigekonomi – vad är det och vilka är för- och nackdelarna?
Jobba som nanny i London!
Posted on Jul 6, 2012
Posted on Dec 1, 2011
Posted on Jun 4, 2020
Posted on Jun 19, 2022
Posted on Jun 5, 2014
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.
Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.