Nursery nurse looking for job/Barnskötare söker jobb

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums JOBB! Jag söker jobb! Nursery nurse looking for job/Barnskötare söker jobb

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Celina
    Member

Hello. I am a girl of 22 years who now works as a nanny in a kindergarten in Stockholm since 3.5 years back. I have been working with children aged 1-3 in two years and 4-5 year olds in 1.5 years. I have now asked for a leave of absence from my job to try something new and moving to London in August and are looking for when a full time job as nanny / babysitter.

As a person I am positive, initiative, loves children, playful, responsible and love new challenges.

Have good references if required from previous work and babysitting

I can best be reached at email: celina.engstrom@nacka.se

Hej. Jag är en tjej på 22 år som just nu arbetar som barnskötare på en förskola i stockholm sedan 3,5 år tillbaka. Jag har arbetar med barn i åldern 1-3 i två år och 4-5 åringar i 1,5 år. Jag har nu bett om tjänstledigt från mitt jobb för att pröva på någonting annat och flyttar till London i Augusti och söker då ett heltidsjobb som nanny/barnflicka.

Som person är jag positiv, initiativtagande, barnkär, lekfull, ansvarstagande och älskar nya utmaningar.

Har goda referenser om så önskas från tidigare arbeten och barnvakt

Jag nås bäst på mejl: celina.engstrom@nacka.se

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.