Nya vänner sökes omedelbart!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    camilla87
    Participant

Hej allihopa!

Jag heter Camilla, 28 år, ursprungligen från Göteborg men bor just nu i London och kommer stanna här ett bra tag.

Är i stort behov av nya bekantskaper och tar gärna en drink/fika efter jobbet eller möts upp under helgerna. Jag bor och arbetar i västra London (Acton/Hammersmith) men kan självklart även ta mig in till centrala London.

Skulle vilja påstå att jag är snäll och trevlig och kommer bra överens med de allra flesta.

Någon eller några som är intresserade av att mötas upp en eftermiddag? Hör av er här eller maila till

camilla.hensenius (a) gmail.com

dzacu1a
    Participant

tjena,

Jag flyttat precis till London från Götet och bor i Ealing (West London) med tjejen. Jag känner inte många här än så det hade vart trevligt att träffa nytt folk för fika/öl. Hör av dig baohoang.1988@gmail.com

/bao

elazmusik
    Participant

Jag flyttar om ett år till london så kommer nog sittai samma sits då, men ska ner till london nu den 20:e några dagar 🙂

Hör gärna av dig om en fika eller öl vorre intressant.
    elaz@live.se

zhnwnr
    Participant

Hej,
    Zandra heter jag, 27 år och bor i Göteborg just nu. Jag funderar på att flytta ner till London under början av nästa år. Allt hänger lite på mitt jobb här och vad jag kan finna där nere.

Jag tycker att det vore väldigt roligt att börja prata med folk och lära känna folk för att sedan kunna träffas och ha roligt när man väl kommer ner! 🙂

Hör gärna av er till sandra.wiss@gmail.com

P&K

linnbfk
    Participant

Hej!
    jag heter Linn och är 23 år gammal. Jag funderar på att flytta ner till London efter somaren 2016, och jag skulle gärna vilja ha kontakt med någon som antingen överväger samma sak som jag, att flytta, eller någon som redan bor där nere! 🙂 Skulle vara superkul att prata med någon innan flytten, så man känner någon där nere som man kan hänga med sen!

Hör gärna av er till linn.bjernfalk@hotmail.com 🙂

//Linn

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.