Personlig Assistent Sökes

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    hartwigcare
    Member

Hej

Vi rekryterar just nu för personliga assistenter till jobb i Camden, Moorgate, Kilburn, Holborn och Holloway.

Vi kan erbjuda heltid, deltid eller extra jobb ett par timmar om dagen eller i veckan.

Så om du har känsla för att jobba med människor då kan vi erbjuda dej ett intreseant och givande arbete med unga och äldre klienter med varierande behov av assistans.

Vi håller med certifierad träning från Health Care Assistants to NVQ5.

Arbets timmar finns 7.00-23.00 varje dag.

Om du är intresserad hör av dig på email till [email protected], för mer information se vår websida http://www.hartwigcare.co.uk

MVH

Nadja
    😀

cecilia83
    Member

Hej!
    Jag har jobbat inom hemtjänst och på vårdboende som vårdgivare. Hur kan jag ansöka?

maryyy
    Participant

Jag har jobbat på ett vårdboende och skulle gärna jobba inom samma spår! har ni någon mail adress?

yoduh
    Member

Hur ska man gå till väga för att söka?

Hej! Jag undrar också hur man går till väga för att ansöka?

Johnson
    Member

Jag har också intresse och vill söka!

hartwigcare
    Member
    Quote:
    Quote from cecilia83 on April 6, 2013, 02:37
    Hej!
    Jag har jobbat inom hemtjänst och på vårdboende som vårdgivare. Hur kan jag ansöka?

Hej
    Det bästa är om du kan skicka en CV eller detaljer on dej och vad du söker till [email protected], och om du har frågor så kan du ringa 0044 07956 474734 eller emaila de till addressen ovan.
    Hoppas höra av dej igen.
    MVH
    Monicka

hartwigcare
    Member
    Quote:
    Quote from maryyy on April 6, 2013, 18:56
    Jag har jobbat på ett vårdboende och skulle gärna jobba inom samma spår! har ni någon mail adress?

Hej
    Det bästa är om du kan skicka en CV eller detaljer on dej och vad du söker till [email protected], och om du har frågor så kan du ringa 0044 07956 474734 eller emaila de till addressen ovan.
    Hoppas höra av dej igen.
    MVH
    Monicka

hartwigcare
    Member
    Quote:
    Quote from yoduh on April 7, 2013, 20:47
    Hur ska man gå till väga för att söka?

Hej
    Hoppas höra av dej igen.
    MVH
    Monicka

hartwigcare
    Member
    Quote:
    Quote from cecilia83 on April 6, 2013, 02:37
    Hej!

Hej Cecilia

Det bästa är om du kan skicka en CV eller detaljer on dej själv och vad du söker till [email protected], om du har frågor så kan du ringa 0044 07956 474734 eller emaila addressen ovan.

Hoppas vi hör av dej igen.
    MVH
    Nadja

hartwigcare
    Member
    Quote:
    Quote from johnson on April 9, 2013, 07:49
    Jag har också intresse och vill söka!

Hej Johnson

Det bästa är om du kan skicka en CV eller detaljer on dej själv och vad du söker till [email protected], om du har frågor så kan du ringa 0044 07956 474734 eller emaila addressen ovan.

MVH
    Nadja

hartwigcare
    Member

Hej Johnson

MVH
    Nadja

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.