Socionomstudent letar boende f.r.o.m januari

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums Vi som letar boende/flatmates! Socionomstudent letar boende f.r.o.m januari

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Sofia Westermark
    Participant

Hejhejhallå! Jag heter Sofia och jag är en 24årig tjej från Stockholm som studerar till socionom i Lund. Till våren (1 feb-Juni) ska jag göra min praktik på en organisation för hemlösa i London, nära Liverpool street.
    Jag har bott i London förut och känner därför till områdena väl, jag är helst ute efter ett rum nära min praktik dvs Shoreditch eller Hackney, men alla tips mottages! 😀
    Jag är en social och sprallig person som är van att bo med andra!

Lena Augustinson
    Participant

Hej Sofia, vi har ett rum i Stockwell/Brixton zon2, i vårt ‘town house’söder om stan, om du vågar dig över floden vill säga ; ). Vi har fem olika busslinjer utanför dörren inkl. 133 till Liverpool Street och Victoria och Northern tunnelbane-lines inom 10 minuters gångavstånd. Du kan se bilder på rummet och mer beskrivning på airbnb.https://www.airbnb.co.uk/rooms/15974991. Rummet kostar £570 inclusive alla räkningar och städhjälp en gång i veckan. Hör gärna av dig om du veta mer eller om du vill komma och titta på rummet och huset. Vi är tre människor som bor här (plus Dizzy Dog & Cat Anderson).
    Med vänliga hälsningar Lena

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.