Söker boende!

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    ahedberg
    Participant

Tjena! Jag heter Alexander och jag är 22 år gammal. Flyttade till London för ett år sedan för att börja på University College London där jag varvat fest och plugg och haft ett sjukt bra år. Nu till hösten söker jag ett boende helst nära skolan, men allting som är billigt är bra. Skulle främst vilja bo i W1 WC1, WC2, SW1 eller N1 för att vara nära, men du som är trevlig kan jag resa längre för!

Jag söker därför att bli antingen inneboende hos någon trevlig familj (är hjälpsam med hushållssysslor), ett rum i kollektiv, en billig studio, eller någon annan skön människa att leta boende tillsammans med. Letar efter detta från omgående inflytt och tills vidare. Min budget ligger på 140-160 PPW/630-720 PPM.

Lite om mig: jag tycker om musik och musikteori, spela tennis och att laga mat. Skulle heller ej banga på att ha en löpar-kompis på 5-15 km. Jag är halvjapan så kan även laga japansk mat!

Jag ser fram emot att dela boende, jag är lättsam och glad och trivs att bo med andra 🙂 tycker om att festa men också lika mycket att vara hemma en kväll. Skriv till mig om du skulle vilja dela lägenhet eller har någon att hyra. Nå mig antingen här eller på min Facebook: https://www.facebook.com/alexander.miyano?ref=bookmarks.

Hälsningar, Alexander 🙂

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.