Söker du part time nanny i aug/sept?

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums JOBB! Jag söker jobb! Söker du part time nanny i aug/sept?

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    sandra
    Member

Hej!

Mitt namn är Sandra Johansson, jag bor i Islington (N1) sedan 3 år tillbaka. Jag är precis färdig utbildad “nursery nurse” (förskole lärare) och har precis börjat söka jobb i skolor till hösten. Men tills dess letar jag extra nanny jobb. Jag kan troligtvis jobba tills mitten av september ev längre beroende på när jag får ett jobb erbjudande. Jag är väldigt flexibel, jag kan jobba 1-4 gånger i veckan. (Alla förslag är välkomna!)

Jag har tidigare jobbat som nanny i 4 år, både i USA och här i London. (Har goda referenser från alla familjer jag jobbat för), jag har erfarenhet med allt från spädbarn till 10 års ålder. I juni avslutade jag min praktik på svenska skolan i Barnes, där jag jobbade i förskolan två gånger i veckan i 1 år.

Jag skulle beskriva mig som glad, “easy going” och pålitlig. Skulle Ni vara intresserade av lite extra hjälp i sommar/höst, tvivla inte att höra av er. Jag tar £10 i timmen.

Sandrajohansson88@hotmail.com

MVH Sandra

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.