Söker Nanny i Fulham – Måndagar, lön TBC

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums JOBB! Allmänna jobbfrågor Söker Nanny i Fulham – Måndagar, lön TBC

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    manuel
    Participant

Hej!

Jag och min fru söker en barnflicka till våra två små barn, 3 år respektive 8 månader gamla. I artbetsuppgifterna ingår det att ta hand om båda våra barn på måndagar, från 7:30 till 18:30 från den 1:a augusti på obestämd tid. Lön beroende på erfarenhet.

Mer specifikt att:

Följa barnens dagliga rutin. Vi har fasta sov- och mattider
      Förbereda frukost, lunch, middag, och mellanmål och städa undan efter varje måltid
      Organisera och bedriva lärorika aktiviteter som främst fokuserar på verbal språkutveckling, men som också introducerar bokstäver, siffror, nummer, etc
      Hitta nya lekkamrater som även de pratar svenska (eller har svensktalande föräldrar) och organisera playdates
      Annan underhållning och barnpassning och andra uppgifter som vanligtvis ingår

Jag är tillgänglig på helger och kvällar för en face-to-face interviu. All applikanter måste kunna visa bevis på tidigare erfarenhet med referenser vi kan kontakta, sam utdrag från polisregister. Professionella kvalifikationer inte ett måste men såklart ett plus.

Framför allt söker vi en glad och positiv person som älskar barn och vill jobba med två underbara, väluppfostrade barn som älskar att träffa nya människor och lära sig om livet.

Jag ser fram emot att höra från er.

Mvh,
    Manuel

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.