Tjej sökes till kort medverkan i dokumentärserie

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums Att bo i London Tjej sökes till kort medverkan i dokumentärserie

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    sofiemoller
    Participant

Hej allihop!

Jag hoppas att det går bra att jag postar det här, annars ber jag admin om ursäkt på förhand.

Jag heter Sofie Möller och jobbar på ett produktionsbolag i Stockholm som heter Titan Television. Vi producerar en dokumentärserie just nu och jag är på jakt efter någon i eller i närheten av antingen London eller Oxford som skulle vara nyfiken på att medverka i ett av våra case, på ett mindre hörn – personen vi ska följa har en lite okonventionell hudvårdsmetod som hen vill berätta om och testa på någon annan. Söker en tjej, gärna i 20-30-årsåldern och intresserad av hudvård. Kanske har du problem med just huden. Du får gärna vara sunt skeptisk, men vara nyfiken och gillar att prova nya saker.

Du måste vara beredd att visa ditt ansikte, man kan alltså inte vara anonym. Mejla till mig på [email protected] och jag berättar allting, så att du kan överväga det hela. Hoppas höra från dig!

Hälsningar Sofie

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.