Vänner sökes ?

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    signet
    Participant

Hej allihopa!
    Jag heter Signe och är 23 år. Flyttade hit till London i mitten av december och börjar känna att det är dags för mig att skaffa lite fler vänner här. Blir lätt annars att man bara jobbar och sover. Lite kort om mig: jag bor i Hackney (east), jobbar på IKEA i Tottenham, gillar att hitta på det mesta men oftast så kan ni hitta mig på en pub med en kall öl i handen. Hör gärna av er om ni vill ses någon gång.

/Signe

elazmusik
    Participant

Hej kanske lite tidigt att skriva för flyttar inte förän januari Februari! men skulle vara kul att kanske ses på ett glas eller något sen när man har flyttat dit sen alltid kul att snacka med någon som redan bor där .

Du hittar mig här —-> https://www.facebook.com/DanielElaz

signet
    Participant

Okej vad kul ? ja absolut, det är bara att höra av dig när du väl har kommit hit ?

joseph
    Participant

Tja:) jag är student på UCL/ bor i Camden. Jag ses gärna när jag har tid (jag dricker inte/klubbar inte).
    Allt annat som löpning/fika/turista ställer jag upp för. Jag finns på Facebook oxså (Joseph Ohireime Ahonkhai)

emee
    Participant

Hej Signe, jag hete Emelie, 24 år, flyttade till London i september förra året. Vore jättekul att ses o ta en fika eller nåt 🙂

signet
    Participant

Hej Joseph och Emelie:) jag hittar gärna på något någon dag, bara att lägga till mig på Facebook, Signe Terneborg, så kan vi boka in nått ?

joseph
    Participant

la till dig på fb (Y)

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.