FETT RUM I EAST LONDON, BETHNAL GREEN

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums Hyra ut FETT RUM I EAST LONDON, BETHNAL GREEN

• This topic has 4 replies, 3 voices, and was last updated 15 years ago by emmasven.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    emmasven
    Member

Nu har det tyvärr blivit dags för mig att säga hejdå till London. Därför måste jag hitta någon som kan ta över mitt rum som jag delar med två riktigt sköna tjejer som är i ett svenskt flatshare därmed denna lilla annons.

Denna feta lägenhet ligger alltså i östra London, Bethnal Green för att vara mer exakt. Och för er som inte är så bekanta med London kan jag berätta lite viktiga gångavstånd:
    Off licence: 1 minut
    Kinamat: 2 minuter (1 minut om du är riktigt hungrig)
    Närmsta tunnelbana: 2 minuter
    Bethnal Green Park(Gardens?): 3 minuter
    Victoria Park: 10 minuter
    Shoreditch: 10 minuter
    Fett stort Sainsbury’s: 10 minuter
    Brick Lane: 15 minuter
    Lite onödig fakta kan man tycka.

Väsentlig fakta får ni här:
    Hyra: 260 pund/månad
    Räkningar: ca 20 pund/månad
    Värme & varmvatten finns
    Vardagsrum med två soffor samt matsalsbord och stolar
    Kök med allt som behövs för att laga mat
    Fungerande badrum
    INGA möss, ohyra eller annat skit man inte vill va nära
    http://maps.google.com/maps?q=220+Cambridge+Heath+Road,+Poplar,+United+Kingdom&layer=c&sll=51.531792,-0.056869&cbp=13,73.28,,0,6&cbll=51.531838,-0.056856&hl=en&sspn=0.006295,0.006295&ie=UTF8&hq=&hnear=220+Cambridge+Heath+Rd,+Poplar,+Greater+London+E2+9,+United+Kingdom&ll=51.531334,-0.056133&spn=0.003023,0.009645&t=h&z=17&panoid=p6DuA4dWkyhY7ts4Rdojhw är länken till byggnaden om ni vill kolla. Det är den med blå dörr och en man som går utanför.

Om ni flyttar in delar ni lägenheten med sköna svenskar. En kille och tre tjejer. Alla är mellan 20-23 år gamla, gillar vin och att ha de skoj. Ni kan själv tänka er hur kul ni kommer få det här.
    Kontakta mig för en formell visning i sann svenskanda på 07507549309. Tycker ni att det där med telefon är lite jobbigt så går det bra att maila mig på pinglan_emma@hotmail.com (fett cool mail, jag vet).

Glömde ju helt bort inflyttningsdatum. Ni kan flytta in imorgon typ.

nicklas
    Member

Hallå där!

Det står “Om ni”, så jag undrar hur många som det syftas på? Vi är nämligen tre stycken som letar efter något superduperbilligt ställe att bo på och skulle kunna bo tre i ett rum, och då självklart betala högre hyra också. Är det något som skulle kunna vara möjligt? vi flyttar till london den 22:a augusti.

Tack //
    Nicklas

linalinda20
    Member

Hej! Vi är två 20 åriga tjejer som har tänkt att åka till London i september. Vi är jätteintresserade men som sagt, vi är två st? Låter hur bra som helst!!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.