LONDONFLYTT SENSOMMAR/TIDIG HÖST 2014!!

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums Att bo i London LONDONFLYTT SENSOMMAR/TIDIG HÖST 2014!!

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    nelliek
    Member

Hejsan! Jag är en 18årig tjej som är sjukt pepp på att flytta till London i slutet av sommaren! Tyvärr så är inte någon av mina vänner så sugna på detta, och därför vore det sjukt kul om jag kunde hitta någon från Sverige att dra dit med! Eventuellt någon som redan bor i London och behöver en rumskompis 🙂

Jag är född 95, och tar alltså studenten i Juni. Jag bor för tillfället i Kalmar, men känner att jag vill ut och upptäcka fler delar av världen. Jag älskar mode, festivaler och musik, och älskar både mysiga filmkvällar och galna utgångar.

Jag hade tänkt att hitta jobb när jag kommer till London, och det hade varit jättekul med lite kontakter innan man åker dit. Har du ett rum ledigt, letar efter en flyttkompis eller vill ha en Londonkompis så hör av dig nellie.kennerfalk.student@ksgyf.se eller leta upp mig på facebook! 😀

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.