Par söker boende 1 sept tom. ca. 12 dec.
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 15 years, 1 month ago by .
Viewing 1 post (of 1 total)
Viewing 1 post (of 1 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Vi som letar boende/flatmates! › Par söker boende 1 sept tom. ca. 12 dec.
Hej, min flickvän Toril och jag kommer vara i London 1 sept tom. ca. 12 dec i år. Toril skall läsa en termin som utbytesstudent på Royal College of Music i London och jag kommer följa med. Här i Sverige, i Stockholm som är vår hemstad, jobbar jag som vaktmästare för Gustaf Vasa församling. Jag jobbar mest med fastighetsfrågor och schemaläggning av vaktmästarna i kyrkan. Toril pluggar till organist på Kungliga musikhögskolan och skall börja sista året till hösten.
Vi söker nu boende för tiden vi ska vara i London. Vi är väldigt flexibla och behöver inte mkt plats, vi har tidigare delat på en 90-bred säng under längre tid utan problem. Vi har båda bott med andra människor som/med inneboende i olika sammanhang och det har fungerat bra och varit kul. Om någon har ett rum eller ngt liknade som ni är intresserade av att hyra ut så maila gärna till oss! Har ni några frågor om oss så svarar vi gärna på dem!
Varma hälsningar
Andreas & Toril
oboeadde@hotmail.com
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Apr 3, 2020
Posted on Jun 21, 2012
Posted on Sep 25, 2012
Posted on Aug 9, 2011
Posted on Apr 9, 2019