Par söker boende 1 sept tom. ca. 12 dec.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author

Hej, min flickvän Toril och jag kommer vara i London 1 sept tom. ca. 12 dec i år. Toril skall läsa en termin som utbytesstudent på Royal College of Music i London och jag kommer följa med. Här i Sverige, i Stockholm som är vår hemstad, jobbar jag som vaktmästare för Gustaf Vasa församling. Jag jobbar mest med fastighetsfrågor och schemaläggning av vaktmästarna i kyrkan. Toril pluggar till organist på Kungliga musikhögskolan och skall börja sista året till hösten.
    Vi söker nu boende för tiden vi ska vara i London. Vi är väldigt flexibla och behöver inte mkt plats, vi har tidigare delat på en 90-bred säng under längre tid utan problem. Vi har båda bott med andra människor som/med inneboende i olika sammanhang och det har fungerat bra och varit kul. Om någon har ett rum eller ngt liknade som ni är intresserade av att hyra ut så maila gärna till oss! Har ni några frågor om oss så svarar vi gärna på dem!

Varma hälsningar
    Andreas & Toril
    oboeadde@hotmail.com

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.