Stort Rum zon 1/2

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Ida Larsson
    Member

Hej 😀 Mitt namn är Ida och jag ska lämna mitt nuvarande rum i Wapping för att flytta ihop med min pojkvän. Rummet är stort med tre fönster, dubbelsäng, soffa, skrivbord, garderob och hylla. Det ligger 2 minuter från Wapping overground (3 stop från Shoreditch), 20 minuter gång till Tower bridge och 10 minuter till Shadwell underground. Buss 100 går 1 minut från lägenheten.

Lägenheten delas med två goa 20åriga tjejer från Polen som pluggar ingenjör. Lägenheten i sig har allt som behövs; dusch, toa, kök. Inget vardagsrum (ditt rum), därav är hyran ganska låg för att vara zon 1/2.

till hyran då:
    560 PCM. Räkningar kommer på cirka 70 pund var tredje/fjärde månad
    Landlorden är slapp å hjälper till när det behövs 🙂

Om ni vill ha mer info är det bara att kontakta mig på: Idakjlarsson@gmail.com
    Inflyttning från och med 25 Januari.

Kram Kram Ida 🙂

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.