Behöver boende asap zon 1-3
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 12 years, 10 months ago by .
Viewing 1 post (of 1 total)
Viewing 1 post (of 1 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Vi som letar boende/flatmates! › Behöver boende asap zon 1-3
Hej,
Jag heter Jasmin och jag är en glad, ordentlig och utåtriktad 21 årig tjej.
Jag letar efter en (eller flera) flatmate(s), eller en liten lägenhet att hyra.
Jag är lugn, rökfri, och dricker bara någon gång, och då inte mycket. Jag letar efter en likasinnad flatmate, som, precis som jag inte vill ha för mycket folk springandes hela tiden. Men en middag/ övernattning någon gång sitter ju inte helt fel!
För övrigt gillar jag bland annat att laga mat, baka, promenera runt i London och gå på teater och musikaler.
Jag söker ett dubbel eller enkelrum i zon 1-3. Som högst ligger min budget på £500 per månad, all bills included.
Jag skulle behova flytta in så fort som möjligt då jag befinner mig i London just nu men delar ett rum med två andra tjejer.
Om jag låter intressant så får du jättegärna höra av dig!
Med vänliga hälsningar,
Jasmin
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Apr 21, 2011
Posted on Apr 28, 2013
Posted on Jun 10, 2016
Posted on Jun 26, 2026
Posted on Jul 24, 2013