Bethnal Green!
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 15 years, 2 months ago by .
Viewing 1 post (of 1 total)
Viewing 1 post (of 1 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Hyra ut › Bethnal Green!
Vi har en plats ledig i våran lägenhet i Bethnal Green!
Lägenheten ligger alltså i Bethnal Green, vilket betyder 10-15 minuters gångväg till Brick Lane och Shoreditch (östra londons, eller enligt mig hela londons, stoltheter). Det är tre minuters promenad till tunnelbanan (central line, en station österut från liverpool street station). Vi har ett Tesco nästan precis utanför och fullt med offlicens-affärer, caféer, pubar osv i närheten.
I lägenheten bor vi 5 pers (varav 2 är svenska), och flyttar du in kommer du dela rum med en australiensisk tjej (som btw är supertrevlig). Jag är yngst med mina 19 år, och sen är resten runt 20-25.. Det är tre sovrum, fullt utrustat kök, stort vardagsrum (och så självklart toa och badrum).
Hyran ligger på 328 pund/månaden, och då ingår alla räkningar, samt internet! Själv har jag inte bott här speciellt länge, men min rumskompis har skvallrat om att vi även får vrida upp värmen hur mkt vi vill under vintern. Har ni hört alla spökhistorier om hur folk fryser ihjäl i sina lägenheter i london under vintrarna förstår ni att uppskatta det!
Inflyttningsdatum är ganska flexibelt, men vi vill hitta någon så snabbt som möjligt. I början av juli vore perfekt. Skicka ett mail till johannacarolinep@gmail.com om du är intresserad så fixar vi en visning!
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Apr 21, 2012
Posted on Sep 28, 2020
Posted on Apr 5, 2020
Posted on Mar 9, 2013
Posted on Mar 11, 2021