Boende asap!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    adamkaliff
    Member

Okej, nu är det jäävligt brottom! Jag la upp en tråd för ett par månader sedan men eftersom inte så mycket har hänt så är jag nu mer desperat än lillbabs en lördagskväll!! Jag måste ha boende ASAP och då menar jag helst från igår! Skicka det ni sitter och trycker på så ska vi se vad vi kan göra, gogogogo! Kan tänka mig slagga på soffan om det är så….

katinkawestermark
    Participant

om du hittar en rumskompis har vi flatshare tillgänglig från nästa vecka!

johannesols
    Member

Hej adam. jag söker även jag bostad. Vi kanske kan slå ihop och titta på flatsharen övanför? Jag har jobb, så en inkomst. Är 19 år, spcial, gillar sport och aööt ifrån puben till hemma kvällar , m.m.

intresserad? maila johannes.olsson@live.se
    eller ring/smsa +447453648083

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.