Del i svensk flatshare zon 1 SUPERCENTRALT

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums Hyra ut Del i svensk flatshare zon 1 SUPERCENTRALT

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    agneseklund
    Member

Heej,

Jag har en del i en svensk flatshare att hyra ut snarast möjligt! Hyran ligger på 498 pund i månaden där allt ingår, internet, el, vatten, taxes osv. Lägenheten ligger extremt(!) centralt, gå 30 meter och sen är man på New Oxford street, ca 10 minuters gång alltså från Oxford circus.

Platsen jag har att erbjuda är en plats i ett rum för tre, man delar alltså med två andra svenska tjejer, men det har gått hur bra som helst då rummet är stort och luftigt. Totalt finns det plats för sex personer i lägenheten, allt går i vitt och det är väldigt fräscht för att vara brittiskt.

Hör gärna av dig om du är intresserad så kan jag visa bilder och berätta mer. Tjejerna är urgulliga och önskar jag kunde bo kvar längre men nu är det dags för någon ny att ta över, du kommer garanterat älska alla!

Inflyttningsdatum kan vi komma överens om!

email: agnes.34@hotmail.com

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.