Fantastiskt dubbelrum i SE1 med mysigaste flatmates:en

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums Hyra ut Fantastiskt dubbelrum i SE1 med mysigaste flatmates:en

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Johanna Carle
    Participant

Hej Allesammanns!
    Allt gott har ett slut, och nu är min tid i London även den snart över.
    Det allra värsta ska bli att lämna mitt FANTASTISKA SOVRUM I ett ännu mer FANTASTISKT hus med äNNU MER FANTASTISKA FLATMATES!
    Mitt i Bermondsey, på Southwark park road kan du hitta din London dromm!
    Huset är ett klassiskt engelskt radhus med en fantastisk trädgard (hallå vem har outdoor space i London licksom??) med ett super charmigt äppleträd som har världens godaste äpplen. Rummet är ett dubbel rum på groundfloor med trägolv, fräscha vita väggar och gigantisk mintgrön garderob.
    Buss nummer 1 som går över Waterloo bridge (ca 20 min med bussen) hela vägen till Tottenham court road (ca 40 min) går PRECIS utanför dörren och tuben (jubilee line) ligger ca 7 min från huset.
    Man delar säng med sin roommate, men det har jag och min vän Frida gjort i snart ett år och det har då inte varit några problem alls! (Eller så är man en rik en och bor där själv..)
    Hyran liggen runt 650-700 I månaden (beronde på vilka bills som kommer just den månaden)
    I huset så bor:
    Maria – pluggar konst historia och är kul att dansa med.
    Victoria – Jobbar I bar och masserar en om man är snäll
    Jasmine – Jobbar på harrods och pluggar till goldsmith! Ja smycken och sant!
    Tre helt fantastiska svenska tjejer som du/ni kommer älska om du bara ger de chansen och ringer mig! Johanna! IDAG!
    07463 638 415
    Inflyttning den 1 oktober 2014
    Visning kan arrangeras nästan när som helst, hur som helst. Bara våga fråga.
    Hörs snart!
    Puss Puss

Marielle
    Member

Hej, skickade meddelande åt dig 🙂

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.