Någon att flytta med i Januari?
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 12 years, 9 months ago by .
Viewing 1 post (of 1 total)
Viewing 1 post (of 1 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Vi som letar boende/flatmates! › Någon att flytta med i Januari?
Hej på dig!
Jag har länge velat flytta till London och har äntligen bestämt mig för att göra det nu i januari! Vill dock gärna ha någon att flytta tillsammans med, dela rum med, leta lägenhet med etc.
Jag är 19 och har tagit studenten i år. Därför, äntligen, kan jag flytta till London! Bor utanför Göteborg. Är halvdansk, född där nere. Talar danska då också. Jag jobbar för Närhälsan i Västra Götaland.
Jag har under senare gymnasie tid åkt till London mycket ofta för att besöka vänner och dylikt.(Har vänner över hela England)Har dock inte möjlighet att bo med någon av dem, så då blir det på detta viset. 🙂
Men, ja, en flytt till Januari var tanken. Jag har inga speciella önskemål gällande person/personer. Man/kvinna, tattuerad eller inte, nykterist eller inte, blåögd/brunögd…näh var dig bara!
Jag kommer inte att ha något jobb då jag flyttar utan har tänkt slåss för det då jag kommit ner.
Jamen har du tänkt dig lite samma sak så hör av dig asap!
Let’s get chatting and all init! 🙂
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on May 6, 2015
Posted on Apr 7, 2016
Posted on May 11, 2012
Posted on Jun 6, 2013
Posted on Jun 12, 2015