Nya vänner
- This topic has 10 replies, 5 voices, and was last updated 14 years, 11 months ago by .
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Svenska Vänner › Nya vänner
Hej,
Jag heter Jenny och är snart 22 från Stockholm.. ny i London men bott i England tidigare.. Jag träffas gärna det är bara att höra av dig.. Niskanen_@hotmail.com
Mvh Jenny
Hej,
Jag heter Jenny och är snart 22 från Stockholm.. ny i London men bott i England tidigare.. Jag träffas gärna det är bara att höra av dig.. Niskanen_@hotmail.com
Mvh Jenny
Hallå!
Lisa heter jag. Kom tillbaka till England igår, första gången i London, bor i Queens park…. TRäffas super gärna! Kram
Hej, Heter Linn och är 19 år. Kom hit i onsdags. Vill gärna träffa nya vänner:) Hör gärna av dig! linnsodervall@hotmail.com
Hej Sandra,
Jag heter Jasmine, är 22 år och bor i Marlow, Buckinghamshire (5mil norr om london typ) och vill gärna lära känna nya människor eftersom att jag inte känner en själ.
Hej på er alla
Hade varit super kul att träffa er oxå hör gärna av er på min mail
sandra.gunnarsson@hotmail.com
ha det super bra
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Sep 25, 2012
Posted on Oct 27, 2014
Posted on Apr 23, 2019
Posted on Sep 20, 2012
Posted on Oct 23, 2011