Nya vänner

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    5andra
    Member

Hej,
    Jag heter Jenny och är snart 22 från Stockholm.. ny i London men bott i England tidigare.. Jag träffas gärna det är bara att höra av dig.. Niskanen_@hotmail.com

Mvh Jenny

jennyn
    Member

Hej,
    Jag heter Jenny och är snart 22 från Stockholm.. ny i London men bott i England tidigare.. Jag träffas gärna det är bara att höra av dig.. Niskanen_@hotmail.com

Mvh Jenny

londonlisa
    Member

Hallå!
    Lisa heter jag. Kom tillbaka till England igår, första gången i London, bor i Queens park…. TRäffas super gärna! Kram

Linn
    Participant

Hej, Heter Linn och är 19 år. Kom hit i onsdags. Vill gärna träffa nya vänner:) Hör gärna av dig! linnsodervall@hotmail.com

jasmine
    Member

Hej Sandra,
    Jag heter Jasmine, är 22 år och bor i Marlow, Buckinghamshire (5mil norr om london typ) och vill gärna lära känna nya människor eftersom att jag inte känner en själ.

jasmine_isaksson@hotmail.com

5andra
    Member

Hej på er alla
    Hade varit super kul att träffa er oxå hör gärna av er på min mail
    sandra.gunnarsson@hotmail.com

ha det super bra

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.