Ridning i London!

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    sanna1
    Member

Hej alla ryttare!

Är du hästintresserad? Svårt att hitta bra ridning i London? Jag jobbar för the Riding Club London, en klubb som organiserar ridning och andra aktiviteter för alla nivåer i, och utanför London. Det är allt från nybörjarlektioner, uteritter, jaktridning, träningar för kända profiler, föreläsningar etc.

För mer information, kika in på hemsidan (en ny mer utförlig hemsida lanseras i slutet av månaden): http://www.ridinglondon.com eller maila (gärna på engelska) bookings@ridinglondon.com

Ser fram emot att träffa er på hästryggen!

/ Sanna

emzki88
    Member
    Quote:
    Quote from sanna1 on November 4, 2012, 10:25
    Hej alla ryttare!

Är du hästintresserad? Svårt att hitta bra ridning i London? Jag jobbar för the Riding Club London, en klubb som organiserar ridning och andra aktiviteter för alla nivåer i, och utanför London. Det är allt från nybörjarlektioner, uteritter, jaktridning, träningar för kända profiler, föreläsningar etc.

För mer information, kika in på hemsidan (en ny mer utförlig hemsida lanseras i slutet av månaden): http://www.ridinglondon.com eller maila (gärna på engelska) bookings@ridinglondon.com

Ser fram emot att träffa er på hästryggen!

/ Sanna

Hejsan Sanna. Jag är en tjej på 24 år som precis flyttat till london. Jag älskar hästar och ägt 2 egna i mitt liv. Men nu har jag flyttat hit och har ingen aning vart jag kan vända mig för en liten tur på hästryggen 🙁

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.