Rum att hyra. Ingen deposit

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    frida
    Member

Hej!
    Nu ska jag flytta ifrån vår söta lägenhet i Tufnell Park. Lägenheten ligger 3 min från Tufnell Park Station (Northern Line, zon 2). 15 min till Oxford street med tunnelbana. 15 minuters gång från Camden Town och ett stenkast från restauranger, barer och matbutiker. Är du intresserad av springrundor och natur ligger både Tufnell Park och Hampsteadt Heath i närheten. Lägenheten är en nyrenoverad stor trea, två sovrum, stort vardagsrum + kök och toalett. För nuvarande bor en svensk kille i det lilla sovrummet och vi söker nu en person som vill dela det stora sovrummet tillsammans med en annan tjej.
    Kontraktet går ut den 5 okt så vi behöver någon som vill bo här en månad från sep-okt.
    Tänkte att det är ett perfekt tillfälle för dig som vill flytta hit och vill ha lite tid att leta runt efter lägenheter och jobb.
    Det finns även chans till att förlänga kontraktet om ni vill stanna i lägenheten.
    Hör av er om ni har några frågor 🙂

simonpm
    Member

Några frågor för att tydliggöra annonsen:

Meningen “(…)söker nu en person som vill dela det stora sovrummet tillsammans med en annan tjej” är svårtolkad. Betyder det att ni söker en ny person i allmänhet (kille/tjej spelar ingen roll) eller är det endast en till tjej som efterfrågas?

Betyder “en månad från sep-okt” mer konkret mellan 1:a september-1:a oktober eller är det snarare mellan 5:e september-5:e oktober som åsyftas?

Har du/ni någon e-mailadress för närmare dialog eller föredrar ni att potentiella intressenter lägger upp sina e-mailadresser här i tråden?

fridastrm
    Participant

Hej,
    Jag heter Frida och flyttar till London nu i början av september för att plugga teater en termin. Om rummet fortfarande står ledigt kan du väl maila mig 🙂
    frida.strm@hotmail.com

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.