Rum/lya sökes, gärna centralt! Maxhyra 500/månad

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums Vi som letar boende/flatmates! Rum/lya sökes, gärna centralt! Maxhyra 500/månad

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    designofemma
    Member

Hej allihopa!

Emma heter jag, född -92, och jag ska flytta till London i mitten på augusti för att jobba och kanske ev börja plugga senare.

Jag söker en lägenhet/studio eller ett rum i ett hus/lägenhet. För mig spelar storlek ingen roll – huvudsaken är att levnadsytan är fräsch och fri från ohyra/löss.
    Jag kan tänka mig max £500 i månaden helst inkl taxes och andra räkningar.

Jag vill helst bo centralt med närhet till tunnelbana/buss.

Angående område så är jag väldigt flexibel – jag trivs bra överallt i London 🙂

Lite om mig;
    Jag gick ut gymnasiet i juni, läste samhällslinjen med inriktning kultur. Jag älskar allt som har med historia att göra. Jag har spelat tennis i hela mitt liv och har även varit tennistränare i tja, ungefär halva.
    Jag är en sprallig och glad tjej men är även väldigt lugn av mig – ingen festprisse direkt. Jag är en ansvarsfull och mogen tjej. Jag är väldigt noggrann av mig också, så jag städar gärna!!
    Jag är social och trevlig och har inga som helst problem med att umgås med nytt folk!
    Jag har bott med Storsjön nedanför tomten (Östersund) i hela mitt liv och med Åre bara några mil från mitt hem så jag är väl lite av en naturmänniska av mig.
    Anledningen till att jag vill flytta till London är simpel: Jag älskar staden. Har varit i London minst 10 gånger och jag blev förälskad första gången. Jag känner staden mycket väl 🙂

Om DU har ett rum eller vad det nu kan vara så hör mer än gärna av dig – vad det än är och vart det än ligger!

Åh juste! Om det är så att det finns ett ledigt space innan eller efter mitten på augusti så hör av er! Jag är flexibel när det gäller tiden för flytt också 🙂

Jag hoppas på många svar, haha!

Soliga hälsningar Emma

emmaivarsson@telia.com
    +46(0)73-0888093

mimmiwelen
    Member

Heeej!!
    Jag sag precis ditt inlagg pa londonsvenskar.
    Jag soker en rumskompis att dela rum med fran den 1 augusit.
    Jag bor i en flatshare tillsammans med 4 andra och nu ska min rumskompis flytta hem till Sverige.

Rummet ligger i Marble Arsh, tvargatan till Oxford street vilket ar valdigt centralt och gangavstand till det mesta.
    Hyran ligger pa 480kr i manden. Allt inkluderat.
    Jag ar en social, lattsam och glad tjej som bott i London sen den 1 januari.
    Fodd 90 och jobbar hel tid som frisor pa Regent Street.

Ar du intresserad av rummet sa mejla mej ASAP pa min mejl: mimmiwel@live.se
    Hoppas att fa hora fran dej snart. /Mimmi

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.