Söker boende/rumskompis
- This topic has 2 replies, 3 voices, and was last updated 11 years ago by .
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Vi som letar boende/flatmates! › Söker boende/rumskompis
Hej! Jag är en tjugoårig tjej som bor i Uppsala. För närvarande jobbar jag i hemtjänsten men planen är att plugga till sjuksköterska. Först vill jag dock ut och uppleva världen lite mer än som turist och London är mitt förstahandsval. Maten, nattklubbarna, befolkningen, sevärdheterna – jag kommer inte på något som jag var missnöjd med. Så nu söker jag ett rum eller en lägenhet. Jag delar gärna med någon i samma ålder, både för att det blir billigare och det känns bättre att få dela ett ändå ganska stort steg med någon. Jag sitter inte gärna inne utan jag gillar liv och rörelse (om det inte finns någon bra serie som ppl och mat i mängder förstås som jag förövrigt älskar att laga). Annars äter jag gärna ute (five guys duger bra för mig haha), sitter på pubar, shoppar, har picknick i hyde park eller bara strosar omkring och uppleva nya ställen. Och går gärna ut på nattklubbar på helgerna förstås. Som person är jag annars optimistisk, öppen och äventyrlig men även ganska försiktig av mig och noga med att vara påläst i det jag ska göra. Om du känner likheter med mig, eller har tips på boende eller jobb – hör av dig!
Hej, Jag eftersöker en roommate, jag har hittat och pratat med en tjej som hyr ut en lägenhet där hon själv bor och sedan hyr ut ett singelrum och ett dubbel rum, Molly heter hon, singel rummet är redan det många intresserad av och jag är intresserad av att dela på dubbelrummet med någon, då jag inte hade kunnat betala för dubbelrummet helt ensam.
Hyran hade blivit £358 och där är redan counciltax medräknat men gal, el och vatten tillkommer.
Inflyttning är 11 september.
Om du är intressead att prata mer är det bara att skriva till mig här eller maila mig.
Jasmin_k@live.se är min mail.
Med vänlig hälsning, Jasmin Karlsson
Hej!Jag är en tjugoettåring från Skellefteå som också planerar Londonflytt. Jag söker också någon att dela boende med så bara att maila mig! (tildalindblom@hotmail.se) annars skriv gärna på fb!
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Nov 1, 2011
Posted on Aug 14, 2019
Posted on Oct 22, 2024
Posted on Mar 18, 2012
Posted on Jun 11, 2012