Stort dubbelrum vid Euston tube (Zone 1)
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 13 years, 2 months ago by .
Viewing 1 post (of 1 total)
Viewing 1 post (of 1 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Hyra ut › Stort dubbelrum vid Euston tube (Zone 1)
Hej,
Jag har ett stort och fint dubbelrum att erbjuda en minut fran Euston tube (norra Bloomsbury), för 195 pounds per vecka, inklusive alla räkningar. Kan hyras short- eller long-term, med omedelbar inflyttning. (Mindre avgift läggs på vid short-let.)
Lagenheten ligger på 4e våningen på en lugn sidogata och har tre rum: Jag som bor i ena rummet ar post-doc forskare och hon som bor i andra rummet ar master student. Vi är kring 30 år och vill gärna dela med någon som ar stillsam och inriktad mot att sköta sina studier/jobb (rökfri).
Lägenheten ar jättefin och har trägolv (inga dammiga heltäckningsmattor), centralvarme och “double glased” fonsterglas (dvs god isolering).
Den ligger som sagt jattecentralt och det tar ca 5 minuter att gå till Russel Square och ca en minut att gå till Euston tube station. Sidogatan den ligger på är dessutom jättelugn, och vi hör aldrig någon av grannarna.
Köket har allt man behover: Kokmöjligheter, 2 ugnar, stor frys och kyl, tvättmaskin, micro etc.
Det lediga dubbelrummet är väldigt fint och inkluderar förutom säng (dubbelsäng), även en fåtölj, skrivbord, byrå, hyllor, dubbel-gardrob etc.
Vi letar efter någon som kan flytta in kring den 1:a-4:e juni och kommer att ha visningar nu på tisdag kväll (den 28:e maj).
Hör av dig till mig per email om du ar intresserad, sa skickar jag bilder: jhanssonsociology@gmail.com
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on May 31, 2016
Posted on Aug 20, 2017
Posted on Dec 2, 2012
Posted on Mar 14, 2019
Posted on Nov 2, 2016