Au pair till Barnes, sept start
- This topic has 4 replies, 3 voices, and was last updated 14 years ago by .
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › AU PAIR › Au pair till Barnes, sept start
Familjen söker en Au pair med start i september. De bor i Barnes i London. Mamman är jobbar med marknadsföring. Pappan har ett rekryteringsföretag. De har en pojke som är 8,5 och en flicka som fyller 6 år i höst. Inga husdjur. Städerska kommer varje vecka. De är en aktiv och social familj med mycket umgänge. Mamman lagar mat, springer, gillar konst och ballett. Pappan gillar politik och att träna. Barnen går i simskola, Pojken spelar fotboll och tennis, ritar och bygger saker. Flickan går på karate.
Arbetsbeskrivning: 25 timmar i veckan. Du tar hand om frukost, gör barnen klara inför skolan, promenera till skolan. Du hämtar barnen, lagar middag, lek och mys, läxläsning och aktiviteter. Hålla ordning I hemmet, tvätt strykning, lediga helger.
Utåtriktad och med erfarenhet och glad för barn. Icke rökare.
How does the au pair live:
Eget rum med badrum, tv, cd-radio
Working hours:
25 tim per vecka plus barnvakt
Schemalagd tid
Lediga helger. Barnvakt vissa kvällar
Terms of employment
Salary/Pocket money: 85 pund
Benefits apart from pocket money: Internet, tag med egen laptop
Commencement date: sept.
Duration until: datum diskuteras, mitten av aug 2013.
Hejsan! Jag är intresserad av att bli au pair nu i september och denna familjen skulle passa perfekt! Hör gärna av er till mig harbol@hotmail.se
Tack
Hej,
Mitt namn är Uliana, 22 år gammal och söker en trevlig familj i London.
Jag har en hel del efarenhet med att jobba med barn: Jag har varit simskolelärare i ca 7år då jag har jobbat med barn i olika åldrar, allt från 2 till 14 år. Varit au pair i USA i ca ett och ett halvt år då jag tog hand om tre barn (8,12,15).
Just nu befinner jag mig på Irland då jag tar hand on två barn (1,4) några timmar i veckan.
Som person är jag väldigt positiv, ansvarsfull, social och ambitiös. Jag älskar att resa och träffa nya människor med olika bakgrunder och kulturer.
Jag är väldigt aktiv person av mig och tycker om att träna ca 6ggr/veckan. Tycker om att gå till gymmet och ta några tränings pass, simma och rida.
Har ni några frågor så svara jag gärna på dem.
Hoppas på att höra från er.
Med vänliga hälsningar,
Uliana
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Apr 24, 2012
Posted on Nov 30, 2019
Posted on Jun 10, 2012
Posted on Apr 2, 2024
Posted on Jan 22, 2016