Au pair till Barnes, sept start

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums AU PAIR Au pair till Barnes, sept start

• This topic has 4 replies, 3 voices, and was last updated 14 years ago by swedishconnection.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    swedishconnection
    Participant

Familjen söker en Au pair med start i september. De bor i Barnes i London. Mamman är jobbar med marknadsföring. Pappan har ett rekryteringsföretag. De har en pojke som är 8,5 och en flicka som fyller 6 år i höst. Inga husdjur. Städerska kommer varje vecka. De är en aktiv och social familj med mycket umgänge. Mamman lagar mat, springer, gillar konst och ballett. Pappan gillar politik och att träna. Barnen går i simskola, Pojken spelar fotboll och tennis, ritar och bygger saker. Flickan går på karate.
    Arbetsbeskrivning: 25 timmar i veckan. Du tar hand om frukost, gör barnen klara inför skolan, promenera till skolan. Du hämtar barnen, lagar middag, lek och mys, läxläsning och aktiviteter. Hålla ordning I hemmet, tvätt strykning, lediga helger.
    Utåtriktad och med erfarenhet och glad för barn. Icke rökare.
    How does the au pair live:
    Eget rum med badrum, tv, cd-radio
    Working hours:
    25 tim per vecka plus barnvakt
    Schemalagd tid
    Lediga helger. Barnvakt vissa kvällar
    Terms of employment
    Salary/Pocket money: 85 pund
    Benefits apart from pocket money: Internet, tag med egen laptop
    Commencement date: sept.
    Duration until: datum diskuteras, mitten av aug 2013.

harpan93
    Member

Hejsan! Jag är intresserad av att bli au pair nu i september och denna familjen skulle passa perfekt! Hör gärna av er till mig harbol@hotmail.se

Tack

ullis90
    Member

Hej,

Mitt namn är Uliana, 22 år gammal och söker en trevlig familj i London.
    Jag har en hel del efarenhet med att jobba med barn: Jag har varit simskolelärare i ca 7år då jag har jobbat med barn i olika åldrar, allt från 2 till 14 år. Varit au pair i USA i ca ett och ett halvt år då jag tog hand om tre barn (8,12,15).
    Just nu befinner jag mig på Irland då jag tar hand on två barn (1,4) några timmar i veckan.

Som person är jag väldigt positiv, ansvarsfull, social och ambitiös. Jag älskar att resa och träffa nya människor med olika bakgrunder och kulturer.
    Jag är väldigt aktiv person av mig och tycker om att träna ca 6ggr/veckan. Tycker om att gå till gymmet och ta några tränings pass, simma och rida.

Har ni några frågor så svara jag gärna på dem.
    Hoppas på att höra från er.

Med vänliga hälsningar,
    Uliana

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.