Au pair till Queens Park NW6, sep start

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums AU PAIR Au pair till Queens Park NW6, sep start

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    swedishconnection
    Participant

Familjen söker en au pair med start den 4 september. De bor i Queens Park i London. Mamman läser till osteopath och pappan är chef för ett TV bolag. De har en pojke 8 år och en flicka 6,5 år och de har en tax som heter Bruce. De är en kulturell familj där mamman gillar att fotografera, musik, spelar tennis och springer. Pappan lagar mat, filmhistoria och fotboll. Pojken bygger Lego, film, musik, tennis, cricket och fotboll. Flickan älskar djur, hundar och hästar, spelar tennis, dansar, ritar, målar och älskar att pyssla. Städerska kommer varje vecka.
    Arbetsbeskrivning
    Ta hand om barnen på morgonen, frukost, göra klara, sedan tar föräldrarna oftast barnen till skolan. Plocka undan frukosten och fixa där hemma. Sedan är du fri tills du hämtar barnen kl 15.15 Eftermiddagsaktiviteter, lek, musikövningar, läxläsning, middag, bad. Barnens tvätt och strykning. Barnvakt på kvällstid ibland. Lediga helger.
    Familjen söker..
    En utåtriktad, kulturell au pair, som gillar barn och hund och som kan bli en god vän till familjen!
    Familjen erbjuder dig:
    Eget rum och skrivbord, delat badrum med barnen, TV, och internet, tag med laptop.
    Arbetstimmar:
    25 tim per vecka,Schemalagd tid
    Fickpengar:
    £80, plus £7 per timme för extratimmar.
    Start dag: 4 september
    Varaktighet: 10 mån

li
    Participant

Hej. Jag är väldigt intresserad av att åka och jobba som au pair i London i höst. Om ni inte har hittat någon får ni gärna höra av er till Lydiija@live.se

vänliga hälsningar Lydia

ellies
    Member

hej, maila mig gärna, Ellii.91@hotmail.com

evelinaajoh
    Member

Hej, såg att tjänsten är från förra året men jag undrar om familjen vill ha en ny au pair sedan efter denna har slutat? Isåfall är jag mycket intresserad 🙂 nås på janileve@live.se

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.