Barnvakt kvällstid sökes Highgate

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums JOBB! Barnvakt kvällstid sökes Highgate

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    pris79
    Member

Hej!
    Vi behöver hjälp att hämta vår dotter, som snart fyller 3 år, på dagis ett par dagar i veckan, samt även ibland kvällstid på helgerna.
    Vi söker någon som kan jobba tisdagar och fredagar alt. onsdagar och fredagar, ca kl 18-21 i Highgate.
    Ring 07943725777 vid intresse.
    Malin

heterjohanna
    Participant

Hej!
    Jag heter Johanna, är 24 år och flyttar till London den 9 mars.
    Ska göra 6 månaders praktik på ett reseföretag, har en kandidatexamen i turism och har även arbetat som au pair i USA under 2010. Maila mig gärna och jag kan berätta mer om mig själv, johannalundgren@live.se

Mvh
    Johanna

emma
    Member

Hej Malin,

Mitt namn ar Emma och jag hittade din annons angaende barnvakt har vilket jag fann av intresse.

Lite om mig: Jag ar 28 och bosatt i London sedan 2010. Har tidigare erfarenhet da jag jobbat som au pair/nanny hos en familj med ansvar for tva barn. Bodde da aven kring Crouch End/Highgate sa kanner omradet val.

Om tjansten forfarande ar tillganglig skulle jag garna fa mojlighet att diskutera vidare. Referenser etc finns att ge vid forfragan. Ar for tillfalligt pa min arbetsplats (darav den jobbiga texten), sa jag ber om ursakt.

Om tjansten fortfarande ar tillganglig och intresse finns hor garna av dig pa emmaconrad1@hotmail.com and/or 07805454896

Med Vanliga Halsningar,
    Emma

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.