Boende augusti
- This topic has 6 replies, 4 voices, and was last updated 14 years ago by .
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Vi som letar boende/flatmates! › Boende augusti
Hej,
Jag ska gå en sommarkurs i journalistik i augusti och söker därför en rum att hyra i London 4 aug – 1 sept.
Jag vet att det infaller en vecka samtidigt som OS och att det kan göra det lite svårare. Men gör ett försök 🙂
Helst inte alltför långt från skolan. Närmaste t-bana till skolan är Maida Vale, Bakerloo line.
/Sofia
Hejsan Sofia!
Vi är fyra svenska tjejer från Göteborg som tillsammans delar en lägenhet i Queen’s Park, vilket är mer eller mindre ett stenkast ifrån Maida vale, det är två hållplatser med tunnelbanan – Bakerloo line. Vi letar nu en inneboende runt de datum du tänker dig. Om du fortfarande är på jakt får du jättegärna höra av dig: sara.catharina.berg@hotmail.com
Hej Sofia!
Den 10:e augusti flyttar jag ur mitt singelrum i Willesden green (Jubilee line). Kontraktet på lägenheten går ut den 31:a augusti vilket innebär att rummet kommer stå tomt i ungefär tre veckor. I lägenheten bor 4 andra svenskar, det finns ett stort vardagsrum och en stor trädgård. Lägenheten är fräsch och i rummet finns garderob, byrå, nattygsbord och stor säng. Lägenheten ligger 5 minuter från underground, 10 min från overground (Brondesbury park) och på gatan utanför lägenheten går bussar dygnet runt till och från Maida Vale (tar ca 20 min) och Oxford street.
Om du är intresserad av att hyra rummet 10 – 31 augusti, hör av dig till mig på mail: louise.ogland@hotmail.com.
Hej Jag har ett rum. och dina datum är perfekt. Emaila mig om du fortfarande letar hannakreu@gmail.com
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Apr 1, 2021
Posted on Jun 21, 2016
Posted on Apr 18, 2024
Posted on Oct 10, 2018
Posted on Jul 21, 2012