Boende augusti

• This topic has 6 replies, 4 voices, and was last updated 14 years ago by skugglegend.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    skugglegend
    Member

Hej,

Jag ska gå en sommarkurs i journalistik i augusti och söker därför en rum att hyra i London 4 aug – 1 sept.

Jag vet att det infaller en vecka samtidigt som OS och att det kan göra det lite svårare. Men gör ett försök 🙂

Helst inte alltför långt från skolan. Närmaste t-bana till skolan är Maida Vale, Bakerloo line.

/Sofia

Hejsan Sofia!

Vi är fyra svenska tjejer från Göteborg som tillsammans delar en lägenhet i Queen’s Park, vilket är mer eller mindre ett stenkast ifrån Maida vale, det är två hållplatser med tunnelbanan – Bakerloo line. Vi letar nu en inneboende runt de datum du tänker dig. Om du fortfarande är på jakt får du jättegärna höra av dig: sara.catharina.berg@hotmail.com

hejalollo
    Member

Hej Sofia!

Den 10:e augusti flyttar jag ur mitt singelrum i Willesden green (Jubilee line). Kontraktet på lägenheten går ut den 31:a augusti vilket innebär att rummet kommer stå tomt i ungefär tre veckor. I lägenheten bor 4 andra svenskar, det finns ett stort vardagsrum och en stor trädgård. Lägenheten är fräsch och i rummet finns garderob, byrå, nattygsbord och stor säng. Lägenheten ligger 5 minuter från underground, 10 min från overground (Brondesbury park) och på gatan utanför lägenheten går bussar dygnet runt till och från Maida Vale (tar ca 20 min) och Oxford street.
    Om du är intresserad av att hyra rummet 10 – 31 augusti, hör av dig till mig på mail: louise.ogland@hotmail.com.

hannakreu
    Member

Hej Jag har ett rum. och dina datum är perfekt. Emaila mig om du fortfarande letar hannakreu@gmail.com

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.