Boende från 15 juni (flexibelt)

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    alexanderalb
    Member

Hej,

Mitt namn är Alexander och jag är student vid Handelshögskolan i Stockholm och kommer att börja jobba i London 24:e juni och behöver boende helst minst 6 månader, men allt är av intresse.

Jag behöver ett rum/studio/1BR så nära Peterborough Court på Fleet street som möjligt. Allt är av intresse, men det ska vara i område 1.

Om mig: 24 år, kommer jobba typ 8-19 varje vardag, idrottar hårt (squash, fotboll, gym, m.m.), festar gärna på helgerna och vissa vardagar, renlig men långt ifrån diktator när det gäller renlighet, rökfri, social och anordnar gärna grejer tillsammans med folk.

Min budget är max 1500 GBP och prioriterar läge och att det finns en dubbelsäng i rummet.

Hör gärna av er på 40427@student.hhs.se.

/Alexander

saramm
    Member

Hei,
    Jeg har et stort dobeltrum ledig ved earlscourt, 25 min unnav Peterborough Court med tube, 1000 GBP i månden. Send meg mail til saramorling@hotmail.com om du er interresert, så kan jeg sende deg mer informasjon og bilder. x Sara

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.