Dela en stor tvåa centralt £625/m

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    msvilmasjoholm
    Participant

Hej 🙂

Jag är en snart 22årig svensk tjej jobbar som events manager. Jag är mitt uppe i att skaffa ny lägenhet men tjejen jag skulle dela den med drog sig ur i sista sekunden pga pengabrist så behöver nu någon som vill dela!

Jag har hittat en lägenhet, två sovrum, två badrum, kök med tvättmaskin, många garderober och en stor balkong som går runt hela hörnet med ingång från båda sovrummen. Hade riktigt bra tur med denna för det är en sjukt bra lägenhet, stor och fräsch (för att vara London lol) och den är i Whitechapel, cirka 10 minuter ifrån Centre Point.

Hyran ligger på £1250/månad, £625 var. De allra flesta rum att hyra i det området ligger på runt 500-700, och då delar man ju oftast ett hus med främlingar.

Det är alltså en riktigt bra deal, inte kräsen när det gäller kön och ålder, spelar ingen större roll.

Mejla vilma.sjoholm@hotmail.com så bestämmer vi träff och snackar om det 🙂

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.