Dela en stor tvåa centralt £625/m
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 10 years, 10 months ago by .
Viewing 1 post (of 1 total)
Viewing 1 post (of 1 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Vi som letar boende/flatmates! › Dela en stor tvåa centralt £625/m
Hej 🙂
Jag är en snart 22årig svensk tjej jobbar som events manager. Jag är mitt uppe i att skaffa ny lägenhet men tjejen jag skulle dela den med drog sig ur i sista sekunden pga pengabrist så behöver nu någon som vill dela!
Jag har hittat en lägenhet, två sovrum, två badrum, kök med tvättmaskin, många garderober och en stor balkong som går runt hela hörnet med ingång från båda sovrummen. Hade riktigt bra tur med denna för det är en sjukt bra lägenhet, stor och fräsch (för att vara London lol) och den är i Whitechapel, cirka 10 minuter ifrån Centre Point.
Hyran ligger på £1250/månad, £625 var. De allra flesta rum att hyra i det området ligger på runt 500-700, och då delar man ju oftast ett hus med främlingar.
Det är alltså en riktigt bra deal, inte kräsen när det gäller kön och ålder, spelar ingen större roll.
Mejla vilma.sjoholm@hotmail.com så bestämmer vi träff och snackar om det 🙂
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on May 16, 2012
Posted on Jul 2, 2014
Posted on Apr 16, 2020
Posted on Nov 4, 2019
Posted on Jun 3, 2021