Dubbelrum i Bethnal green
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 13 years, 7 months ago by .
Viewing 1 post (of 1 total)
Viewing 1 post (of 1 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Hyra ut › Dubbelrum i Bethnal green
Jag och min flickvän bor för närvarande i ett rum i Bethnal green men planerar att flytta till något större snarast och därför är rummet ledigt!
det går bra att flytta in redan nästa vecka.
Vi ska bara få vårt nya kontrakt helt klart så är rummet ert/ditt.
Det kostar 730 gbp
Alla räkningar, värme, el är inkluderat.
Det är dubbelsäng (160)
soffa, bord och garderober, balkong och trägolv.
utöver detta är det nya (dubbelglas) fönster och balkongdörr samt värmen är ställbar.
Vi har också fixat en ny säng eftersom den gamla var riktigt värdelös. Sängen stannar med rummet!
I lägenheten bor en Spansk kille som är civilingenjör i kemiteknik och jobbar här i London.
De andra rummen är tomma just nu så det är således väldigt lugnt i lägenheten.
Ni tar över kontraktet som stäcker sig till 1 mars dvs ni kan flytta direkt om ni inte vill bo kvar annars förlängs det automatiskt med 1 månad i taget. Dvs att ni inte har någon kontraktstid som det brukar vara.
Hör av er via PM eller mail:
vv08ha0@gmail.com
(Bilder fås via mail efter seriöst intresse, jag orkar inte maila massa bilder till alla!)
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Oct 17, 2025
Posted on Aug 23, 2017
Posted on Jun 2, 2011
Posted on Jan 11, 2013
Posted on Jun 7, 2024