Dubbelrum uthyres från slutet utav mars!
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 12 years, 5 months ago by .
Viewing 1 post (of 1 total)
Viewing 1 post (of 1 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Hyra ut › Dubbelrum uthyres från slutet utav mars!
Jag har ett dubbelrum till uthyrning i en trerumslägenhet!
Lägenheten ligger vid Wandsworth Road (zon 2) och har god förbindelse till centrala London, både via tunnelbana och buss.
Hyran ligger på runt £490/månad + bills.
Lägenheten har:
– Rymligt vardagsrum med TV
– Gratis wifi
– Balkong
– Tvättmaskin
– Separat toalett och badrum, med badkar/dusch
Dubbelrummet har:
– Build in closet
– Två byråer
– Dubbelsäng
Lägenheten sträcker sig över två våningar och är fullt möblerad.
Jag bor för tillfället med två utav mina närmsta vänner, en dansk tjej och en isländsk kille. De arbetar båda som bartenders och skulle främst vilja bo med någon inom samma arbetsområde.
Vårt kontrakt sträcker sig fram till oktober med inflyttning i slutet utav mars. Exakt datum kan diskuteras.
Transport:
– 10 minuters gång till Stockwell station med både Northern och Victoria line
– 15 minuters gång till Clapham North station med Northern line
– 15 minuters gång till Clapham High Street Overground Station
– 5 minuters gång till Wandsworth Road Overground Station
– 5 minuter via buss till Vauxhall med både Victoria line och National Rail Services
– 15 minuter via buss till Clapham Junction med både National Rail Services och Overground
Ett flertal bussar stannar precis utanför lägenheten och tar dig både till Trafalgar Square, Waterloo och Clapham Junction med en tjugofyra timmars tjänst.
Hör gärna av dig om du har fler frågor eller vill boka in en visning.
Email: myasta@live.se
Telefon: +44 756 315 1439
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Dec 9, 2021
Posted on Mar 2, 2023
Posted on Apr 29, 2012
Posted on Mar 2, 2023
Posted on Aug 15, 2012