Hej!
Jag delar rum med en student i tottenham (zon3) i ett hus. Tunnelbanan är 7 min ifrån huset och resan på picadilly line in till centrum tex picadilly circus tar cirka 25 min så det är lätt och smidigt med transport! Går också mycket bussar till camden om kvällarna då tunnelbanan inte går.
Jag ska flytta in med en vän nästa vecka och behöver någon som kan flytta in här senast den 24 november!
Hyran är 315 per månad då finns det kök, vardagsrum med stor tv med kanaler, trädgård, förråd att förvara väska, rum, toa etc. Tvättmaskin finns med. Om man betalar 320 per månad ingår toapapper och tvättmedel då vi i hushållet köper in mkt av det och sedan delar på det allihopa. Huset är nära till Sainsburys, tescos, costa och ett shoppingcenter med med bla topshop. Ge mig ett shout vid intresse!
du kan kontakta mig via mail: karolina.engman@gmail.com
fb: karolina manbearpig engman
eller mobil: 07719623094
här ligger huset
http://maps.google.com/maps?q=186+Westbury+Avenue,+Tottenham,+United+Kingdom&hl=sv&sll=37.0625,-95.677068&sspn=42.224734,79.013672&vpsrc=0&hnear=186+Westbury+Ave,+Tottenham,+Greater+London+N22+6,+Storbritannien&t=m&z=16