Enkel, framåt å glad kille på 30

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    trader
    Member

Hej

Jag kommer flytta till London till månadsskiftet och söker boende fram till slutet av augusti.

Helst inte allt för långt från Canary Wharf.

Jag vill ha eget rum men kan dela på kök,toa osv.

Åker till London för att studera.

Låter detta intressant, hör av dig/er.

friberg_david@hotmail.com

Anonymous
    Inactive

Hej!

Jag heter Cecilia och jag har en 3rums lagenhet i waterloo (84 The Cut) och min syster 
    som hyr ett av rummen ska ha barn i september och kommer inte behova sitt
    rum for resten av aret sa jag letar efter nagon som kan hyra rummet fran slutet 
    av juli t o m sista december (ev langre).

Rummet ar ett singel rum med en dubbel sang, stor gardrob och skrivbord o stol.
    Det ar nymalat i hela lagenheten och vi har precis fatt ett nytt badrum. Vi delar
    kok (ganska normal stort), badrum och balkong terrass. Det ar 1 annan lagenhet i 
    huset sa det ar ganska tyst. 

Jag och min flatmate ar bada musiker och har ganska olika scheman men har mkt
    stor respekt for nar folk behover sova/plugga/spela in och ser detta definitivt som en 
    liten fristad fran stadens buller. Vi bor 3min promenad gang till Waterloo station, Southwark
    station. Har 2 fantastiska teatrar (young & Old vic) brevid oss och en massa trevliga
    restauranger – for att inte tala om hela southbank (7min promenad). Det finna oandligt
    med bussar, tag, tunnelbanor inom 5min gangvag sa det ar extremt val connected.

Rummet kostar £520/man + rakningar sa det brukar komma upp till £580/manad
    (inklusive internet).

Hor garna av dig har pa min email: cestalin@hotmail.com
    om du tycker det later intressant och sa kan vi snacka vidare.

Mvh,
    Cecilia Stalin

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.