Flatmate sökes! (zon 1)
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 13 years, 4 months ago by .
Viewing 1 post (of 1 total)
Viewing 1 post (of 1 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Hyra ut › Flatmate sökes! (zon 1)
Hej!
Söker du boende i London? Vi söker en inneboende till vår jättefina lägenhet i jättemysiga området Hoxton (dvs centrala London, zon 1). Jag har precis flyttat hem till Sverige, men kvar är mina två kompisar Patrik och Gustav. Därför letar de och jag någon som kan ersätta min plats i lägenheten. Både Patrik och Gustav är två 20-åriga killar som jobbar på klädaffär.
Det är en tvårumslägenhet, och när jag bodde där sov alla tre i sovrummet där det fanns en dubbelsäng och en enkelsäng (nyinköpt på IKEA). Det funkar också att en sover ute i vardagsrummet. Lägenheten är fräsch med nytt kök, tvättmaskin och nya möbler. Hyran är 460£ i månaden per person och kontraktet går ut den 1 juli med chans för förlängning om de/du är intresserade av det. Inflyttning sker så snabbt som möjligt!
Kontakta mig via min e-mail om du är intresserad!
olofbergwall@gmail.com
MVH
Olof Bergvall
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Apr 5, 2020
Posted on Mar 7, 2014
Posted on Jan 1, 2016
Posted on Apr 20, 2013
Posted on May 27, 2011