Hej!
- This topic has 8 replies, 4 voices, and was last updated 15 years, 1 month ago by .
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Hej!
Är 23 år och bott i London drygt ett år. De flesta av mina svenska vänner har åkt hem under sommaren, och skulle vara roligt att träffa nya svenska personer då jag för tillfället endast talar svenska med min norska kollega :).
Gör saker så som äta ute, barer, clubbing, träna..ibland, shopping och annat kul, London har mycket att erbjuda :]. Är just nu sugen på att åka till Brighton (om en solig week end kan komma någon gång ;), kul stad!
Hör gärna av dig om du har lust att hitta på något 🙂
mvh
Hej.
Jag är också sugen på en trip till Brighton. Hör gärna av dig, 07748530085.
Julia
Hej,
Är i London i två månader nu under sommaren för att plugga, men börjar känna mig lite ensam, så jag hittar gärna på något! 🙂
Caroline
Hej! Sitter ungefär i samma sits, varit här i ca 1 och ett halvt år, jag bor och jobbar i sydvästra London. Adda gärna mig på Facebook om du använder det 🙂
Hej, addat dig på facebook nu 🙂
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Apr 10, 2015
Posted on Nov 20, 2012
Posted on Aug 3, 2011
Posted on Feb 4, 2025
Posted on Aug 25, 2021