LEDIGT RUM I FLATSHARE I ZON 2!
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 13 years, 7 months ago by .
Viewing 1 post (of 1 total)
Viewing 1 post (of 1 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Hyra ut › LEDIGT RUM I FLATSHARE I ZON 2!
Nu är det såhär att jag lägger ut denna annonsen åt min kompis då hon inte kan bli medlem på sidan. Men hon har flyttat tillbaka till Sverige och hyr nu ut rummet hon tidigare bott i med sina roomiesar.
Jag har själv vart där och det är en toppenlägenhet och jättetrevliga människor som bor där.
Hyran är £335/ person i månaden, kontraktet löper ut i april, men går att förlängas. El och vatten ingår inte i hyran men går absolut högst på £50 i månaden. Det är en tvåa, med två dubbla sovrum. Just nu bor ett par där, i eget sovrum, de är 20 och 22. Därför söker vi 2 personer att ta över det ena dubbla sovrummet. Fräsch lägenhet, med nyrenoverat kök.Kaklat badrum med badkar. Wifi finns i lägenheten och är inte dyrt/ månaden i och med att alla delar. Ligger 10 minuters gångavstånd från willesden Green station som ligger på jubilee line (enligt mig bästa linjen) tar 10 minuter till baker street med tunnelbanan, ca en kvart till piccadilly. Lugnt radhusområde, tyst om nätterna, men fortfarande nära till nattliv. Finns ett par lokala pubar. Ligger i zon 2.
Vill ni ha mer info eller bilder så når ni henne på: majasvenberg@hotmail.com
🙂
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Jul 15, 2014
Posted on Apr 23, 2015
Posted on Sep 16, 2019
Posted on May 31, 2016
Posted on Oct 10, 2018