Hej,
Jag har ett dubbelrum som blir ledigt i cirka en månad 2 april – 4 maj då jag ska hem till Sverige och jobba på Skatteverket.
Rummet är en del av ett modernt hus/svensk standard och ligger i Crossharbour som är mindre än 5 minuter från Canary Wharf. I rummet finns där en dubbelsäng garderob och dessutom en tv, obegränsat trådlöst Internet. Alla räkningar är inkluderade och vi har dessutom en städerska som kommer och städar 2 ggr i veckan. Där finns ett väldigt stort kök med matbord och dessutom soffor och TV med dvd spelare om man vill sitta där. I köket finns alla tillbehör (kastruller,tallrikar osv) så man behöver inte ta med sig något om man inte vill.
Utanför huset finns där en busshållplats där det finns natt buss in till centrala London. Ner för gatan finns där en liten kiosk och mindre än 5 minuters gång avstånd till stationen där det finns buss och dlr.
Där finns dessutom vid stationen en stor 24 hours ASDA som är hur bra som helst. Föredrar man Tesco så ligger det precis på stationen.
Jag kan vara lite flexible med datum gällande inflyttning.
Om ni vill se bilder så är det bara att skriva till mig på adiiammered@gmail.com
🙂