Letar boende från December!
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 11 years, 9 months ago by .
Viewing 1 post (of 1 total)
Viewing 1 post (of 1 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Vi som letar boende/flatmates! › Letar boende från December!
Hej!
Jag jobbar just nu på ett Brittiskt företag i Gibraltar, men eftersom jag fått en ny tjänst inom bolaget behöver jag flytta till London första December. Söker därför boende från slutet av November/Början av December i London. Har inget emot att åka buss/T-bana på morgnarna men föredrar de centrala zonerna då jag kommer att jobba på Picadilly Circus. Jag har inga jättekrav på mitt boende, ett rum där en säng och ett litet databord ryms duger utmärkt, då jag mest kommer att vara på jobbet eller ute på stan. Hemma tittar jag mest på serier och twittrar 🙂 Bor gärna med andra svenskar eftersom det verkar finnas så gott om dom i London, och har ingen direkt övre gräns för vad jag kan betala för boende, utan det beror helt på vad som erbjuds. Så om ni har något över, hör gärna av er, det blir kuuuuul!
Min mail är: viktorenstrom@gmail.com
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Jul 10, 2015
Posted on Sep 25, 2012
Posted on Mar 14, 2019
Posted on Mar 16, 2015
Posted on Jan 13, 2022