MA studerande letar boende från Sept 2016

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    maya
    Participant

Hej!
    Jag letar rum/boende i London från och med September (flexibel med datum). Jag flyttar till London för att studera på Saint Martins, en 2 årig MA i teaterdesign. Är beredd att betala council tax trots att jag är student, då det är viktigt för mig att hitta ett bra och stabilt boende. Jag är 31 år i år.

Jag har tidigare studerat och bott i England i sammanlagt 5 år och ska nu tillbaka efter 2 år i Sverige. Jag är en lugn och ordningsam person, och van att dela och bo med andra och ta ansvar. Jag reser ganska ofta tillbaka till Sverige då min partner bor där, men vill gärna bo med folk man kan skapa en vänskaplig och trygg miljö med.

/Marja-Lisa

Frida Lundell
    Participant

Hej Marja-Lisa!
    Jag har ett rum ledigt i min lagenhet from mitten av augusti – Bermondsey SE1 3BT. Om du ska ga pa Central Saint Martins i Kings Cross gar det en utmarkt buss fran omradet till KX (jag jobbar i narheten och det tar mig ca 45 min dorr till dorr).
    Rummet ar ett dubbelrum med ensuite och bra garderober. Lagenheten delas endast med mig (digital planner pa OMD International) och kok och vardagsrum/matrum ar gemensamma utrymmen. Jag ar ordningsam, gillar att laga mat och gar ofta pa bio med min brittiska pojkvan pa helgerna. Hyran ar £1000 pcm for rummet och bills (inkl allt – el, stadning varannan vecka, internet och council tax) ar £330 pcm att delas mellan de boende.

Jag har postat i LondonSvenskar pa FB sa later det intressant skicka garna ett PM 🙂

Frida

Johanna
    Participant

Hej Marja-Lisa,

Vi är två tjejer på 25 (svensk) och 31 (USA) som har ett stort dubbelrum som kommer bli ledigt den 20 september, Hyran ligger på 700pcm och räkningar på ca 100pcm (includerad concil tax).

Lägenheten ligger i NW1 9AB och är ca 30-40 min gångavstånd till Kings X.

Länk till Spareroom annons om du vill ta en titt: http://www.spareroom.co.uk/flatshare/london/camden/5586136

/Johanna & Chantal

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.