Nya vänner sökes aningen desperat!

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums Svenska Vänner Nya vänner sökes aningen desperat!

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    rebeckad
    Participant

Hej alla London-bor!
    Är en 23-åring som flyttar till London nu i slutet av Augusti/början av September pga stor saknad efter staden. Anländer utan jobb, boende och vänner, och allt vill jag snarast ska ändras på! Jag tar lika gärna en kaffe på ett mysigt café som en öl, eller två, på en trevlig pub! Skulle vilja påstå mej vara en trevlig, glad, sprallig person som har lätt till skratt! Är du tjej eller kille, något yngre eller äldre, hör av dej! Är det flera som kommer kompis-lös till London nu, eller om du har varit här ett tag men vill träffa nytt folk, så varför inte träffas ett gäng? Ta en pubkväll eller annat och lära känna lite nytt folk! 🙂

Ha det fint, Rebecka

emee
    Participant

Hej! Jag är 23 år o flyttar till London i slutet av augusti för att börja jobba. Vill också lära känna nya människor 🙂

terese1
    Participant

Hej! Jag ses gärna för en fika eller några öl 🙂 Har bott i London i 4 månader och nu har flera av mina vänner här åkt hem till Sverige igen så är också aningen desperat haha. Skriv till mig här eller via Facebook https://m.facebook.com/terese.ohlsson.7?ref=bookmarks
    Hoppas vi hörs!
    Terese 🙂

gabriellah
    Participant

Hej, jag ses jättegärna för fika/öl i Soho eller något! Kom till London tidigare i veckan. Min kille är Brit och jag ska plugga en exchange semester på Westminster Business School men börjar inte förrän i slutet av September. Har bott här sen innan med de flesta har flyttat hem! Finns på https://www.facebook.com/gabriella.hastig

Louise
    Participant

Hej! Jag är en 22-årig tjej som bott i London i ett år nu men de flesta vänner har rest hem så ses gärna över en fika eller drink! Maila mig gärna på tre.blommor.tre@gmail.com!

Kram Louise

saraw
    Participant

Ses gärna på en fika eller vad somhelst! saravalberg93@hotmail.com

annacaroline
    Participant

Jag ses gärna också 🙂 Kom hit i måndags och bor på Park Plaza Sherlock Holmes till nästa lördag då jag får tillgång till min studentlägenhet i Marylebone Hall!
    caroline.litsander@hotmail.com
    Eller PMa till https://www.facebook.com/caroline.litsander

rafikieagle
    Participant

Hej!

Heter Rebecca och har bott i London i 2 ar nu men i England i princip halva livet so tankte att det nog ar dags att skaffa mig nagra vanner ifran fosterlandet!

Vore jatte trevligt att traffas med nagon eller som en grupp och ta lite fika eller kanske en ol!

Bor i Wembley omradet men ar pigg pa att ses mer centralt 🙂

Mejla garna: rebeccaarnekleiv@hotmail.com

Ha det gott!

Hilda
    Participant

bott här i snart en månad men knappt hunnit träffa några nya människor, så ses hemskt gärna över en fika eller öl.
    fritt fram å maila hildaosterberg@hotmail.com

annaisabelle
    Participant

Heej,
    Jag är 22 år, kom hit kompislös jag med för 3-4 veckor sedan. Ses gärna på en fika eller några öl! Ju fler desto bättre va så hör gärna av dig om du fått ihop nåt skoj eller eventuellt bara vill ses på en fika! 😀 Finns på FB med: https://www.facebook.com/anna.nordin.315

dzacu1a
    Participant

Tjena tjena

Jag flyttat precis till London från Götet och bor i Ealing (West London) med tjejen. Jag känner inte många här än så det hade vart trevligt att träffa nytt folk för fika/öl. Hör av dig baohoang.1988@gmail.com

/bao

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.