resekompis sökes! :)

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Synd att du har så bråttom!! haha jag planerar samma sak men kmr TYVÄRR först ha möjlighet att sticka iväg framåt april..

lycka till! 🙂

Josefine
    Member

Synd att du har så bråttom!! haha jag planerar samma sak men kmr TYVÄRR först ha möjlighet att sticka iväg framåt april..

lycka till! 🙂

Ida
    Member

Jag vill också iväg, men planerar åka mars/april pga att jag har jobb här hemma tills dess.. Attans!

Josefine
    Member

Ida, hör av dig om du vill! Jag söker nån att resa iväg med & vi verkar ju planera att åka ungefär samtidigt! josefinehelene@gmail.com

elinin
    Member

Hejhej! Jag har planer på att åka till London någon gång i mars, ska också söka jobb och boende. Bodde i London i två månader förra året, och har i princip längtat tillbaka sedan jag åkte därifrån. Skulle självklart vara roligare att inte åka själv, så letar också nån att resa med : )

Jag är snart 20 år och bor just nu i Skottland. Älskar också att gå ut, shoppa, fika, chilla, gå på marknader, se nya saker, lyssna på bra musik, ja ni vet, haha.

Hade du tänkt åka nu i januari, Andrea?
    Josefine och Ida, hör av er om ni fortfarande letar nån att resa med!

elin@apels.in

Ida
    Member

Nu har jag skickat iväg ett mail! 🙂

Sophie
    Member

Halloj!
    Har tänkt själv att sticka till london men inte förens i maj/ juni :b haha måste gå klart min utbildning. Så om det är någon som åker runt då så vore det kul 🙂 känns lite tråkigt att åka iväg själv :b

martesophie@hotmail.com

agnestl
    Member

Hej på er!
    Är en 20-årig tjej från Stockholm som gillar det mesta – umgås med vänner, musik, mode, fest, fika osv.

Kommer själv att flytta till London den 3e mars för att först gå ett par veckors språkkurs på TTi school of language i Camden för att träffa lite folk, och därefter försöka hitta jobb och ett rum att hyra.

Någon annan som kommer att leta boende fr.o.m mitten av mars? Om någon/några anndra också letar kanske man till och med kan hitta en lägenhet att hyra tillsammans. Hade tänkt mig typ zon 2 för att hålla hyran lite lägre.

Eller som bara kommer att vara i London då? Släng iväg ett mail, vore kul att ha lite kontakter när jag kommer dit!

agnes.tlundin@live.se

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.