rolig/a sightseeing kompis sökes :)

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums Svenska Vänner rolig/a sightseeing kompis sökes :)

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    swedee87_SW11
    Participant

Hade gärna hängt på på lördag, men jobbar 12-20! 🙁

sandra87
    Member

Tja!! Jag åker mycket rollerblades om du skulle vilja hänga med på det. Finns också london friday night skate som jag åker på ibland.. Massa människor samlas upp vid hydepark sen skatar vi i ca 2 h rätt grymt su kan läsa om de på internet. Maila om du är intresserad; sandra.osterberg@yahoo.se

soaring
    Member

Hallå! Jag har bott här i lite över en månad och skulle jättegärna vilja hitta på saker! Skulle kunna hänga med på lite vad som helst, vill bara uppleva staden och allt den har att erbjuda! Släng iväg ett mail om du vill, malinlarsson91@hotmail.com

Carolina
    Member

Vad roligt det låter att åka på lite kortare resor, är så rädd att fastna i London fast det finns så mycket mer att se. Älskar marknader också, och musikaler fast har en ganska begränsad budget nu i början så får se vad jag har råd med 🙂 mejla gärna på carolinadavidsson85@gmail.com

swedee87_SW11
    Participant

Va roligt att det fanns fler som mig 🙂
    Det skulle vara toppen att göra något i helgen! Är det någon som vill ses på lördag morgon/förmiddag??

london87
    Participant

Åh vad kul! Det hade kunnat vara jag som skrev detta… Är en tjej som bott här i drygt två år och hittade på saker ALL the time i början. Nu glömmer jag liksom bort att upptäcka stan, har väl fastnat i vardagslunken haha. Hittar gärna på nåt på lördag förmiddag, har du något förslag? 🙂

swedee87_SW11
    Participant

På lördag (från 12) så är det ett NFL fan rally på trafalgar square. Jag är inte direkt intresserad av amerikansk football men jag älskar att uppleva olika kulturer och upplevelser. Skulla oxo gå på den indiska högtiden på söndagen om jag inte var i kent då. Ja menar hur ofta får vi uppleva cheerleaders, Americana fighting spirit, Amerikansk mat och så vidare 😉

Om det inte alls verkar roligt så e jag öppen för förslag 🙂 D

soaring
    Member

Hade gärna hängt på på lördag, men jobbar 12-20! 🙁

london87
    Participant

Det låter jättekul med en dos amerikansk kultur på lördag 😉 Kul initiativ, ska vi köra på det (de som kan)? Tror att man bör vara vid Trafalgar Square i rätt god tid dock – såg något om 40 000 pers haha.. När och var ska vi mötas?

swedee87_SW11
    Participant

Va rolig 🙂 ska vi kanske mötas på ett närliggande cafe…. så går vi dit tillsammans?

london87
    Participant

Ja det kan vi göra! Såg att det finns ett Café Nero alldeles vid Trafalgar Square (ligger för övrigt intill ett Pret). Vad sägs om att mötas där typ 11.45, du/ni som kan imorgon? 🙂 Hoppas man ser varann bara haha…

swedee87_SW11
    Participant

Toppen då ses vi vid 11.45 inne i caffe nero (precis vid rondellen :)) mitt nummer e 07521770776. Skicka ett sms om någon vill haka på senare. D

london87
    Participant

Låter bra, då ses vi imorgon! 🙂

mandy
    Member

hoppas ni hade kul igår. kunde inte komma pga repetition. hoppas vi kan dra ihop nåt mer kul snart x Amanda Berglund heter jag på FB =)

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.